Financieel Administratief Medewerker
Vivencia Travel is een toonaangevende specialist in maatwerk privéreizen naar bestemmingen in het Middellandse Zeegebied. We hebben niet alleen de ambitie om onderscheidend te zijn in een hypercompetitieve markt, maar maken dit ook dagelijks waar. Bijzondere reizen weg van de massa, een hoog serviceniveau, deskundig reisadvies en een ongeëvenaarde kennis van de bestemmingen en accommodaties zijn het gezicht van onze organisatie.
De functie van financial.
Om onze groei te faciliteren, zien we graag ons team versterkt worden met een financieel administratief medewerker met pure passie voor cijfers. Je verricht uiteenlopende financieel-administratieve werkzaamheden en maakt je graag waardevol in een ambitieuze organisatie. Je bent flexibel inzetbaar en bent in staat knelpunten tijdig te signaleren en te rapporteren en proactief om te zetten naar veranderprocessen. Je werkt samen met de afdeling Sales Support en fungeert als back-up tijdens piekperiodes en vakanties. Je rapporteert aan de Operations Manager.
Bij Vivencia Travel werkt iedereen autonoom; zo ook de administratief medewerker. Je wordt gestimuleerd om onafhankelijk en zelfstandig te werken, eigen afwegingen en keuzes te maken en na te denken over verbetering van processen en wat jij nodig hebt om te kunnen excelleren.
"De financieel administratief medewerker runt zijn eigen financiële 'wereld' en pakt de regie over het hele boekhoudkundige gedeelte."
Als financieel administratief medewerker zorg je ervoor dat de gehele administratie in kannen en kruiken is. Je controleert binnenkomende facturen, je verwerkt inkomende en uitgaande betalingen, je beheert de debiteuren- en crediteurenadministratie, je bent verantwoordelijk voor de jaarafsluiting, je stelt maandrapportages op en verzorgt de administratie van o.a. personeel en studiereizen. Waar nodig ondersteun je de operations manager in andere voorkomende werkzaamheden.
Wat we van je vragen.
MBO-opleiding of vergelijkbaar i.r.v. bedrijfsadministratie
Ervaring met Exact Online (pré) of andere boekhoudsoftware
Minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van financiële administratie
Kennis van en ervaring met de uitvoering van financiële wet- en regelgeving
Kennis van AO (Administratieve Organisatie) is een pré
Autonome werkhouding waarbij ook deels thuiswerken hoort
Excellente administratieve en organisatorische vaardigheden
Financiële duizendpoot en zeer nauwkeurig
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Goede kennis van MS Office en m.n. Excel
Flexibele werkhouding
Ambitie om jezelf verder te ontwikkelen
Wij vragen veel, wij bieden veel.
Een uitdagende en veelzijdige functie met veel ruimte voor eigen inbreng
Een tijdelijk contract voor 32 tot 39 uur per week met intentie tot een vast contract
Voldoende ontplooiingsmogelijkheden middels opleidingen en trainingen
Boven marktconform salaris i.o.m. opleidingsniveau en werkervaring (€750 p.mnd. boven de salarisschaal van functiegroep 2 CAO Reisbranche)
Uitstekende pensioenregeling via PGB
Reiskostenvergoeding (deels en tot een max. van 50 km. van Deventer)
Een fijne werkomgeving in een jong en dynamisch team
Een bijzondere werkplek in het stadscentrum van Deventer
Kortingsabonnement bedrijfsfitness; ambitie is bij ons belangrijk, maar je fysieke en mentale gezondheid staat altijd centraal
Solliciteren
Ben je enthousiast geworden en wil jij ons team van ambitieuze professionals komen versterken? Stuur ons dan een goed gemotiveerde brief of video en je CV met foto.